Wydałeś fortunę na firmową stronę internetową, zaś ona nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprogramowana oraz posiada nowoczesne rozwiązania, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo Twoich starań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Klienci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca musi więc zadbać o to, by stronę jego przedsiębiorstwa internauci znaleźli bez dużych problemów. Jak to zrobić? Należy skoncentrować się na witrynie, optymalizując ją z myślą o algorytmach Google.
Czym jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne modyfikacje polegające na dostosowaniu witryny do wymogów wyszukiwarki. Są to zarówno zmiany HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej odpowiednią treścią. Jest to bardzo ważne z uwagi na fakt, że boty wyszukiwarek sprawdzają witryny w myśl z góry określonych algorytmów – znaczenie ma na przykład prawidłowe użycie znaczników w kodzie i użycie fraz kluczowych.
Powierz optymalizację stron fachowcom
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące dużej wiedzy o stale modyfikowanych algorytmach amerykańskiego giganta – z tego względu też nietrafionym rozwiązaniem będzie modyfikowanie strony bez pomocy fachowców korzystając z ogólnodostępnych poradników. Zdecydowanie lepiej zrobimy powierzając to wyspecjalizowanej firmie SEO oraz traktując to jako inwestycję – obroty osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się nawet po kilku miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]