Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Szukasz szczegółowych informacji o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Skieruj się na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu spora cześć klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć solidną firmę SEO? Warto posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google przyszykowało o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Mimo obecności licznych opcji, jak między innymi Bing, Yahoo lub Yandex, wciąż kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zyskać widoczność w internecie, musi zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, zwykle nie jest to możliwe bez doradztwa speców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach wyjaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego największą konkurencję,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raportowanie oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Pracownica Google akcentuje też, iż solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym widoczne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.